Door een live chat service op je website kun je de conversie met 35% tot 65% verhogen. Daarnaast ben je als ondernemer of zzp'er plotseling altijd bereikbaar! Door een live chat service pop-up op je website te zetten kunnen geïnteresseerden, klanten en toevallige voorbijgangers meteen worden opgevangen. Vragen kunnen worden beantwoord en van een onzekere twijfelaar maak je direct een loyale klant. Je hoeft voor een live chat service zelf niets te doen, want dat wordt allemaal verzorgd door ervaren en vriendelijke servicemedewerkers. Deze servicemedewerkers reageren zeer vlot op berichten die via de live chat service worden verstuurd en gedragen zich zo professioneel en vriendelijk, dat iedereen zal denken dat zij bij jouw onderneming horen.
Bereikbaarheid is belangrijk
Als ondernemer heb je het altijd druk. In een kleine onderneming, of als zzp'er, heb je niet altijd tijd om naast de telefoon te zitten wachten tot iemand je iets wil vragen. Toch willen je klanten jou kunnen bereiken! Door de combinatie van een live chat service op je website en een telefoonaanname service is dat altijd mogelijk. Zelfs op de momenten dat jij het enorm druk hebt met je core business! Jouw persoonlijke, professionele telefoniste zorgt dat zij de benodigde kennis in huis heeft om vragen te beantwoorden die jouw klanten stellen. Na de gesprekken die via de telefoonaanname service en/of live chat service worden gevoerd krijg jij altijd een uitgebreid verslag. Dit kan via e-mail, Whatsapp of SMS.
Terugbellen kan ook
Heb je geen tijd om terug te bellen, dan kan je persoonlijke telefoniste naast telefoonaanname service ook terugbellen. Nadat jouw expertise is gezocht op vragen waar de telefoniste geen antwoord op heeft belt zij terug met de antwoorden die jij persoonlijk gaf. Dit bespaart je een hoop tijd en je kunt dus ongestoord concentreren op dat waar je mee bezig was. Je hoeft je dus met de telefoonaanname service nooit meer zorgen te maken over gemiste oproepen en jouw klanten kunnen je altijd bereiken. Zelfs 's avonds en in het weekend! Wees je concurrentie voor en bedien je loyale én potentiële klanten met uitstekende bereikbaarheid voor hun vragen en opmerkingen.
Geen receptioniste die zit te wachten
Door een telefoonaanname service en live chat service in de arm te nemen hoef je geen dure receptioniste aan te nemen, die vervolgens soms uren niets te doen heeft. Je betaalt alleen voor de gesprekken die daadwerkelijk plaats vinden. Op die manier wordt het een stuk goedkoper voor je en je hebt automatisch te maken met professionele en ervaren telefonistes. Je klanten zullen zo vriendelijk en vlot worden geholpen, dat ze niet eens in de gaten hebben dat de telefoniste níet bij jou in dienst is!